donderdag 2 augustus 2018

31 juli en 1 aug girls & boys days

Na het ontbijt rijden wij met zijn 4en naar het nabijgelegen Champions gate waar een Hertz verhuurbedrijf zit waar wij voor 2 dagen een auto voor de meiden hebben geregeld.
Het verhuurbedrijf blijkt in het mooie hotel Omni Resort te zitten en na de administratie afgehandeld te hebben wordt er een grijze Hyundai voorgereden en wij wensen de mannen veel plezier en zij vertrekken met de Nissan Rogue naar Miami terwijl Chantal en ik koers zetten naar de outlets.


Chantal en ik vermaken ons de gehele dag uitstekend in de outlet en scoren goed bij de VS, CK en TH. Na tig uur shoppen willen wij vertrekken met een flinke buit maar ik krijg de auto niet gestart. De auto stond al aan toen ik hem overnam bij Omni resort en de motor van deze automaat die zou moeten starten met indrukken van een knop weigert aan te gaan en er verschijnen allemaal rode lampjes op het dashboard. Achter mij staat een auto te wachten die graag gebruik wil maken van de parkeerplaats die ik achter laat als ik weg zou rijden en als het in en uitschakelen van de knop ook niet helpt, vraag ik hulp aan de bestuurder van die auto. Kleinigheidje, de rem moet ingetrapt worden terwijl je de start knop aandrukt en dan pas werkt alles, haha, een lekkere blonde actie maar dat vergeet ik nooit meer in de toekomst en na deze korte break rijden wij naar de villa.

Onderweg komen wij vol in de file terecht waardoor wij rechtstreeks doorrijden naar het restaurant Applebees waar wij een hapje gaan eten.



 

De mannen hebben inmiddels laten weten een lange tijd onderweg te zijn geweest naar Miami door meerdere files en hebben voordat zij naar het stadion gaan ook een hapje gegeten bij een Applebees.

Terwijl wij de wedstrijd Manchester United tegen Real Madrid volgen op de tv in de Applebees, genieten de mannen live van de wedstrijd in het Hard Rock Stadium  met ruim 65.000 andere en gelukkig wint Manchester met 2-1. Ondanks dat een fors aantal vaste spelers door deelname aan het WK niet aanwezig zijn was het zeker de moeite waard.

 
 
 

 




 

Op 1 augustus gaan Chantal en ik na rustig aan gedaan te hebben in de ochtend richting de Florida mall om weer wat te shoppen aangezien het erg bewolkt is en de mannen pas aan het einde van de middag terug zullen zijn.
Wij vinden wat leuke jurkjes bij de Steps en slagen voor een bikini voor Tal omdat die van haar het Volcano Bay avontuur niet overleeft heeft en houden het rond 4 uur voor gezien. De weg terug is echter een ramp, het staat volledig vast en over het eerste gedeelte doen wij al ruim 40 minuten als wij dan bij de afslag komen voor de aansluiting van de 27 wordt er aangegeven dat het voor die 11 mijl 55 minuten duurt (ipv de gewone 11 minuten). Gelukkig kan ik er nog op tijd af om via een alternatieve route (de 192) te rijden. Als wij die nog geen mijl verder zijn, breekt er een complete wolkbreuk los, waardoor het verkeer vanaf dat moment stapvoets rijdt. Uiteindelijk zijn wij om iets voor 6 en thuis want door de enorme wolkbreuk was er een auto van de weg afgeraakt en dat zorgde ook bij deze weg voor de vertraging.
Savonds gaan wij met zijn vieren eten bij de Outback en gaan daarna nog even wat souvenirwinkeltjes in op de (nu rustige) 192.

Erg leuk dat apart op stap gaan, zodat ieder zijn ding kan doen maar nu wel weer erg fijn om met zijn vieren te zijn :)

4 opmerkingen:

  1. Die wedstrijd lijkt me enorm gaaf! Jammer dat niet alle grote namen aanwezig waren. Shoppen is ook niet verkeerd trouwens. Helemaal als je goed slaagt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide partijen hebben een leuk uitje gehad! Toch geef ik de voorkeur aan shoppen 😉. Wel weer fijn inderdaad om nu weer met z’n allen te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om zo te doen wat ieder leuk vindt! Tja dat niet starten van de auto herken ik wel ��. Gelukkig was er niets mis met de auto....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig inderdaad, om dan een auto erbij te huren zodat jullie ook je gang kunnen gaan. Leuke dagen geworden zo. En dat met die auto hoef je niet blond voor te zijn hoor, zou ook iets voor mij zijn haha!

    BeantwoordenVerwijderen